Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Longrevalidatie ja of nee Corrie

+2
Josephina forumbeheer
correna
6 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  correna ma maa 28, 2011 5:19 pm

Haalo allemaal,

nou vandaag de eerste dag achter de rug van de assessmentweek in Schoondonck wat nu Revant heet.
Vanmorgen eerst uitleg daarna ECG, flowtest en bloedgasanalyse uit de pols eerste keer prikte ze mis maar ik moet zeggen dit was de eerste keer en ik had verhalen gehoord hoe erg dit wel niet was nou dit viel me alles mee.
Daarna veel vragenlijsten ingevuld over van alles en nog wat en nog een gesprek met de longverpleegkundige dus om 1/2 3 zat de dag erop ben maar even een rondje buiten gaan lopen maar ja je kent de weg niet dus dat was erg kort.
Dus deze dag duurt erg lang en morgen weer veel op het programma en dat laat ik jullie ook weer weten.

Groetjes,
Corrie

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Gast ma maa 28, 2011 7:27 pm

Hoi Corrie,

Zo, de kop is er af en meteen 'het naarste' onderzoek al gehad, fijn dat het bij jou meeviel! Sterkte voor morgen, bedankt voor je berichtje.
Gr. Nen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Josephina forumbeheer ma maa 28, 2011 9:00 pm

Hoi Corrie.

Fijn dat het onderzoek mee viel,Nu wachten op de uitslag.Je klinkt erg moe in je berichtje.Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt en er morgen weer tegen aan kunt meid sterkte.Wel fijn dat je meteen even de tijd hebt genomen om wat op het forum te zetten.Ik stuur je een zonnetje sunny Fijne dag.

Lieve groet Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Ini di maa 29, 2011 10:34 am

Hoi Corrie,

De kop is er alweer af, zeggen ze dan... En dat is positief bedoelt, maar ik snap het niet helemaal, want je hebt immers nog een einde te gaan. Heel bijzonder om het longrevalidatietrjact vanaf dag 1 te kunnen volgen, ook al zou je aldoor de puf hebben om te schrijven. Dat lijkt me wel wat te veel gevraagd.

Je bent dus gisteren flink bezig gehouden, maar je vond de dag toch lang duren. Ik ben benieuwd wat er voor vandaag op het programma staat.

Succes alvast !!

Lieve groetjes,
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Lilian moderator di maa 29, 2011 1:42 pm

Hoi Corrie,

Bedankt voor je berichtje.... het is goed mee te lezen hoe het vanaf dag 1 met je gaat. Hopelijk valt het vandaag een beetje mee, want je schrijft dat er nogal wat op het programma staat, we horen het nog wel...... toi toi toi.

Groetjes Lilian
Lilian moderator
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 902
Leeftijd : 60
Woonplaats : Vlijmen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  correna di maa 29, 2011 2:41 pm

Hallo,

nou dag 2 is achter de rug veel gedaan vandaag begonnen met bloedafname (uitslag helemaal goed alleen krea iets te hoog)daarna bio-impedantiemeting en intake en een onderzoek bij fysio die verbaasd was dat ik nog nooit fysio gedaan heb en ik kreeg ook oefeningen mee om de longen te reinigen (houdingsdrainage enautogene drainage) daarna intake maatschappelijk werk samen met mijn man was voor ons niet zo van belang toen een wandeltest krijg je 3 keer deze week, dietiste ook g.b. en allerlaatst nog gesprek met de la alle bevindingen zijn tot nu toe goed hij ziet nu een compactprogramma als voordeel maar moet nog even wachten tot vrijdag wel moet er dan vervoersvergoeding aangevraagd worden want met ov hier naar toe is te ver.
Bloedgas lijkt erop dat ik licht hyperventileer dat had ik ook al tegen de fysio gezegd dat ik vind dat ik verkeerd adem dus dat klopt wel, dus op naar morgen moet dan een fietstest doen zie ik wel tegen op maar ja hoort erbij.
Ik heb een forse hoofdpijn dus maar even wat innemen en dat eten kun je nagaan wat spanning doet.
Vind nog steeds dat ik een van de betere ben maar ja zoals ik al zei ik heb nu een goede periode.

Tot morgen maar weer,
Corrie

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Ini di maa 29, 2011 3:23 pm

Hallo Corrie,

Bedankt weer voor je interessante bijdrage.

Je hebt al aardig wat geleerd en ik ook. Ik zal proberen stukken op het internet te zoeken over de bio impedantiemeting en de autogene dreinage (komt hierbij ook de hyperventilatie en het beter leren ademen aan de orde?).

Deze gegevens zijn interessant voor iedereen. Zeker raar dat jou nog nooit fysio is aangeboden trouwens. Zo zie je maar weer dat bij BE'ers de stiefkindjes onder de longpatiënen zijn.

Kun je iets meer zeggen over de wandeltest? Ik moet het nl. voornamelijk hebben van een fikse wandeling (qua conditie en slijm losmaken) en ik ben benieuwd of ik daar nog iets van kan leren. Bijvoorbeeld ook hoe lang je moet kunnen wandelen. En ach ja, die fietstest... daar ben ik nooit best in geweest. Ik ben benieuwd hoe dat bij jou gaat.

Vervelend dat je nu spanningshoofdpijn hebt. Je maakt ook best lange dagen en je maakt veel mee. Ik hoop dan ook maar dat het snel went Corrie.

Je bent nu een van degenen die het beste af zijn, maar je geeft aan dat je nu een goede periode hebt. Maar de longrevalidatie is vast een goed stap richting beter omgaan met je ziekte, dus beter voor nu en voor later toch?!

Ik lees je graag weer. Het beste voor morgen meis.

Lieve groet,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Josephina forumbeheer di maa 29, 2011 5:34 pm

Hoi Corrie.

Ha fijn te lezen dat je nog druk bent met alles.Goed dat je nog energie over hebt om het op het forum te zetten.Jammer dat je nu zo een hoofdpijn hebt maar als je wat in neemt en wat eet en een goede nacht rust hebt komt het vast weer goed.Je maakt ook wel lange dagen net wat Ini al schreef.

@Ini Fijn dat jij even wat info zoekt over bio impedantie meting en autogene dreinage ik vroeg me al af wat dat was/is. Question

Gelukkig voel je ,je een van de betere hopelijk blijft dat zo.Fijn ook dat je man mee was met het gespek van de maatschapwerker.

Ik hoop voor je dat het goed komt vwb vergoeding van vervoer.

Nou Corrie sterkte voor morgen hoor.

Groetjes josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Lilian moderator di maa 29, 2011 6:41 pm

hoi Corrie,

Bedankt voor je up-date, hopelijk is je hoofdpijn gezakt en ben je weer een beetje uitgerust. Eeen goede nachtrust en veel succes met de fietstest morgen!

Ini bedankt voor je uiteenzetting... ik wist niet dat ze dat onderzoek in mijn ziekenhuis deden confused zo kom je nog eens wat te weten! Idea

groetjes Lilian
Lilian moderator
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 902
Leeftijd : 60
Woonplaats : Vlijmen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Ini di maa 29, 2011 7:01 pm

Lilian moderator schreef: Ini bedankt voor je uiteenzetting... ik wist niet dat ze dat onderzoek in mijn ziekenhuis deden confused zo kom je nog eens wat te weten! Idea

Even tussendoor...

Hoi Lilian,

Volgens mij heb jij maar een goed ziekenhuis, en ze hebben er vooral mooie, goede informatiefolders. Als ik nog eens patiénteninformatie nodig heb, zal ik zéker daar nog eens zoeken.

Groetjes, en slaap jij ook lekker, Smile Wink
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  correna wo maa 30, 2011 12:58 pm

Hoi weer een update,

vanmorgen eerst de zo gevreesde fiesttest gedaan plakkers op je borst , saturatiemeter, bloeddrukmeter aan en een masker voor en dan zit je op een stoel die omgebouwd is tot fiets en dan maar fietsen, tijdens fietsen wordt er 6 keer bloed uit je oorlel geprikt (dus nu een dikke rode oorlel )en dan maar fietsen tot de la zegt dat je mag stoppen.
Nou dat fietsen ging wel maar dat masker daar ga zowat van hyperventileren gelukkig was dit bij iedereen zo.
Daarna intake en test ergo die vonden dat ik toch wel wat beter mijn energie kon verdelen maar ja dat weet ik wel maar doen is wat anders dus weer 1 uur verder.
Na de lunch een bodybox in voor een soort longfunctie daarna weer een ander soort longfunctie(meting capaciteit) en nu straks weer een wandeltest maar nu eerst even zitten en dan weer verder.
Ini leuk dat je die drainage houdingen hebt opgezocht ik ga het even lezen als ik thuis ben ga wel morgenavond naar huis en vrijdag de UITSLAG.
Nou jullie lezen me morgen weer.

Groetjes uit Breda van,
Corrie

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Ini wo maa 30, 2011 3:06 pm

Hallo Corrie,

Bedankt weer voor je bijdrage aan dit topic. Ik zit te bedenken dat het voor jou ook wel leuk moet zijn om het later nog eens na te kunnen lezen.

Ze hebben je weer leuk bezig gehouden vandaag. Je conditietraining heb je zo ook wel gehad. Ik ben heel erg benieuwd naar wat ze verstaan onder het beter verdelen van je energie. Dus als je kans ziet om daar iets over te schrijven dan graag.

Tot morgen weer... en hou je haaks!

Groetjes,
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  carlas24 wo maa 30, 2011 5:07 pm

Hallo Corrie,

Wat fijn dat je aan je longrevalidatie bent begonnen. Ik hoop dat je er meer aan hebt en van leert dan dat ik heb gedaan. Vooral de eerste week is inderdaad erg zwaar en dan is nog niet eens echt begonnen. Ze hebben daar weer heel andere onderzoek dan dat ze hier bij ons hebben. Dat bloed prikken uit je oor dat lijkt me niet heel fijn. In het UMCG gebeurt dat uit de polsslagader is ook niet fijn, maar het oor lijkt me heel erg vervelend.

Ik wens je heel veel succes tijdens je revalidatie!
Groetjes Carla
carlas24
carlas24

Aantal berichten : 87
Registration date : 08-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  correna wo maa 30, 2011 6:36 pm

Hoi Carla,

dit is nog maar de onderzoeksweek en hoor nog in welke vorm ik moet gaan revalideren en dat oorprikken valt best mee want je bent zo druk aan het fietsen dat je er geen erg in hebt.
Jammer dat jij niet zo veel aan de reva hebt gehad.

Groet,
Corrie

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Josephina forumbeheer wo maa 30, 2011 8:49 pm

Hoi Corrie.

Jij bent echt hard aan het werk daar joh.Ik hoop voor je dat het morgen wat rustiger gaat.En dan lekker savonds naar huis uitrusten!Sucses weer.

Groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  correna do maa 31, 2011 11:28 am

Hallo weer,

Josephina ja je bent hier inderdaad veel aan het doen, zitten ook wel veel pauzes tuseen dus dan kun je even bijkomen.
Vandaag sub maximale fietstest gedaan dan ga je op 75 % van wat je gisteren gefietst heb fietsen en dan een aantal minuten en ook met blaasoefeningen en ook weer met alle toeters en bellen aan je lijf, daarna psycholoog dan de fysio test hoe sterk je spieren zijn en ook je ademhalingsspieren, nu straks de assessment verpleegkundige weer een wandeltest en dan de aktiviteiten therapie dan zit de week er voor mij op en hoor ik morgen hoe of wat.
Ini wat betreft de verdeling van je energie is dat wel per persoon verschillend ik weet van mezelf dat ik veel te snel alles achter elkaar doe en ja dan houd je niets meer over, ook hier blijf ik zorgen, en dat is iets wat je hier juist niet moet doen maar als ik hijgende mensen die dan wat vragen denk ik dat doe ik het wel maar iemand?? zei me ook dat hijgen niet betekend dat ze benauwd zijn maar ook de manier van ademen is dus moet ik aan mezelf denken.
Nou morgen het laatste bericht.
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes is erg fijn om te lezen.

Groetjes,
Corrie

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Ini do maa 31, 2011 1:49 pm

Hallo Corrie,

Je eerste week zit er dus op en morgen de uitslag. Ik ben benieuwd.

Wat ik tot nu toe gelezen heb, lijkt me allemaal bijzonder nuttig. Hoeveel kracht heb je, hoeveel energie, hoe zijn je spieren en vooral je ademhalingsspieren eraan toe. Niet gek om van jezelf te weten.

Ik gebruik ook altijd mijn energie in een keer op, omdat ik dingen af wil hebben. Ik weet dat ik ong. anderhalf uur fysiek bezig kan zijn en daarna ben ik vaak helemaal voor uren en uren helemaal op. Ik begrijp dat ik een uur aan bezigheden kan besteden ((snel)wandelen, huishouding, winkelen) en dan wat rusten, en bekijken hoe het voelt om daarna verder te gaan. Ik geloof dat het dat is wat jij bedoelt?

Bij hijgen, zonder dat je benauwd bent, kan ik me wat voorstellen. Bezoekers staan vaak hijgend boven aan mijn trap (we wonen 2 hoog) ook al zijn ze stukken jonger dan ik. Zelf neem ik die trappen gladjes op mijn 'ingebakken' yoga-ademhaling. Ik denk dat ik nog steeds heel veel plezier ervan heb, dat ik me die zelf ooit aanleerde.

Groetjes en tot morgen...
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Josephina forumbeheer do maa 31, 2011 8:02 pm

Hoi Corrie.

Nu is het wachten op de uitslag.Spannend we zullen zeker van je horen.Bedankt voor je interesante info.En tja wat jij schrijft over dat je het snel voor andere wilt doen dat heb ik ook hoor.Dat komt volgens mij ook wel omdat wij doorzetters zijn,Daarom zien denken we volgens mij ook dat we eigenlijk minder ziek zijn dan een ander omdat be op een gegeven moment gewoon bij je hoort.Wel jammer dat als wij be patienten te veel doen altijd exstra op de blaren moeten zitten en langer tijd nodig hebben om te herstellen .Nou ja dat is nou eenmaal zo.Ik ben heel benieuw naar jou uitslag Corrie.


Groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Josephina forumbeheer vr apr 01, 2011 9:29 pm

Hoi Corrie.

Ik hoop dat alles nog goed met je gaat.Ik had verwacht dat je de uitslag had. Question Ik hoop dat je niet te zenuwachtig bent.Fijn weekend.

Lieve groetjes Josephina. flower
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  correna za apr 02, 2011 6:33 am

Hallo,

nou heb de uitslag ga voor de uitgebreide revalidatie en start 18 april dit houdt in dat ik 12 weken van maandag tot vrijdag in Breda ben en het weekend thuis,
ik slaap wel in een villa (het Scheepshuys) waar kamers zijn die gehuurd worden door Revant.
Is wel prettig want dan heb je en je privacy en je bent niet de hele dag door in de sfeer van het revalideren.
Reden van het team om toch voor uitgebreid te gaan is omdat ze denken dat ze me nog veel kunnen leren hoe om te gaan met de gevolgen van be.
Dus al met al ben ik er wel blij mee.
Je krijgt ook een contract waarin bepaalde voorwaarden staan wat je moet ondertekenen.
Ik vind het wel erg spannend maar ga er wel voor.

Groetjes,
Corrie

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Ini za apr 02, 2011 8:47 am

Hoi Corrie,

Je gaat dus toch een uitgebreid traject in van 5 hele dagen per week. Dat is niet mis, en hopelijk valt het je niet te zwaar, want al zullen ze er zeker rekening mee houden dat je longpatiënt bent Very Happy : je krijgt toch heel wat te verwerken. Daarom heel fijn dat je je even kunt terug kunt trekken en echt op jezelf zijn. Zeker spannend allemaal, maar goed dat je er blij mee bent.

Het is nog lang niet de 18e, maar ik wil je toch alvast veel succes wensen al spreken we elkaar van tevoren nog wel. Ik ben heel benieuwd hoe jij dit traject gaat ervaren en dat lees ik graag van je.

Fijn weekeinde!

Groetjes,
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Lilian moderator za apr 02, 2011 11:39 am

Hoi Corrie,

Dus toch het lange traject... maar wel goed denk ik. Fijn dat je een eigen kamer hebt waar je jezelf kunt terug trekken, zul je op zijn tijd ook wel nodig hebben. Het zal vermoeiend, maar ook erg leerzaam zijn en hopelijk pikken wij daar een graantje van mee Wink Wink
Spannend, maar zoals je al schrijft.... ga ervoor!!
Fijn sunny weekend!

Groetjes Lilian
Lilian moderator
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 902
Leeftijd : 60
Woonplaats : Vlijmen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Josephina forumbeheer za apr 02, 2011 8:33 pm

Hoi Corrie.

Ik sluit me aan bij de vorige dames.Ik vindt het heel spannend voor je en het zal zeker leerzaam zijn.Je hebt gelukkig nog even om je voor te bereiden.Heel erg veel sterkte,met alles.Lees je weer

Groetjes Josephina. Wink
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Gast di apr 05, 2011 6:23 pm

Joh Corry, toch het uitgebreide traject, best heftig hoor! Staat je man er ook volledig achter? Ik verwacht het eigenlijk wel, want als jij handvaten krijgt om beter om te gaan met je ziekte is dat natuurlijk geweldig! Maar het is voor hem nl. ook een heel ding. Mag hij af en toe een avond op bezoek komen? Geniet nog even lekker van thuis en hoor je idd. vast nog voor de 18e! Gr. Nen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  correna wo apr 06, 2011 12:58 pm

hallo,

Nen, ja mijn man staat er achter maar ik weet dat hij me erg gaat missen want we zijn in mei 35 jaar getrouwd en nog maar heel weinig zonder elkaar geweest zeker zolang ,maar ik heb bedacht ik slaap in het Scheepshuys en is een 2 persoonskamer dus hij komt zo wie zo op woensdag dus hij blijft slapen of rijdt 's avonds weer terug dit i.v.m. de file in de ochtend. Maar ik moet wel zeggen dat dit iets is wat me best bezig houdt. confused confused
Nog iets anders ik weet niet of jullie hier iets aan hebben , ik kreeg van de fysio daar een manier om slijm wat diep zit omhoog te halen nl. de Mohammedaan houding ik moet zeggen werkt voor mij erg goed want door te gaan zitten in de bidhouding van de Islam loopt het slijm richting waar de trilhaartjes zitten en kun je het eruit krijgen hoe simpel kan het zijn , terwijl ik ook wel had als ik voorover bukte ik hetzelfde effect had maar daar nooit over nagedacht heb.
Dus misschien voor jullie ook.

Groetjes,
Corrie

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Longrevalidatie ja of nee Corrie Empty Re: Longrevalidatie ja of nee Corrie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum