Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

4 plaatsers

Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

Bericht  Ini di maa 20, 2012 10:29 am

Beste mensen,

Op de homepage van Máxima medisch centrum voor longziekten staat een verwijzing naar ons forum. Mooi hè! Klik HIER

Groetjes, Ini


Laatst aangepast door Ini forumbeheer op di maa 20, 2012 5:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty Re: Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

Bericht  Josephina forumbeheer di maa 20, 2012 11:03 am

Hoi Ini.

Goed zeg leuk te lezen dat het forum zo aangeprezen wordt cheers

Van harte gefeliciteerd.

Groetjes Josephina. flower
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty RE Maxima medisch centrum

Bericht  Aly di maa 20, 2012 11:54 am

Hallo Ini,
Fijn om te horen dat Deze site aangeprezen word .
Gefeliciteerd hoe kwam je daar achter?
Groet Aly. lol!

Aly

Vrouw Aantal berichten : 580
Leeftijd : 89
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty Re: Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

Bericht  Ini di maa 20, 2012 4:16 pm

Hoi Aly,

Ja goh, ik was maar wat aan het zoeken op google over patiënteninformatie, omdat ik wilde weten hoe veel ziekenhuizen daar iets aan doen. Zo kwam dat Very Happy .

Groetjes en mooie voorjaarsdagen, Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty Re: Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

Bericht  Ini di maa 20, 2012 4:18 pm

@ Aly en @Josephina,

Dank jullie voor de feliciatie dames. Ik ben er zelf ook erg blij mee. sunny Dan weet je dat je het goed doet hè?! cheers

Groetjes, Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty Re: Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

Bericht  Gast wo maa 21, 2012 12:06 pm

@ Nen,

Even quoten...

Nen schreef: al zeggen wij Forumleden het je ook vaak hoe blij we met je en al je noeste arbeid zijn, dit is een compliment van 'professionals, toch weer anders, he?

Nou neuh... Het gaat in de eerste plaats om de be-patiënten en daarom juist ben ik blij dat we hier 'gezien' worden en genoeg gewaardeerd door de professionals om ons te willen linken, want dan weten wij dat wij het goed t.b.v. de patiënt. Zo ongeveer... Very Happy

En jawel, er is ook tijd genoeg om lekker in de zon te zitten hoor. Dat is zelfs mijn prioriteit. I love you

@ Lilian, dank je wel hoor! Maar ook dank aan jou en jullie allemaal, want zonder jullie geen forum toch Laughing

Groetjes, Ini

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty Re: Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

Bericht  Lilian moderator wo maa 21, 2012 1:01 pm

Hoi Ini,

Ik lees het nu pas, maar wat een geweldig nieuws!! Zo zie je maar uiteindelijk worden je inspanningen beloont cheers Proficiat!

Groetjes Lilian
Lilian moderator
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 902
Leeftijd : 60
Woonplaats : Vlijmen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum Empty Re: Máxima medisch centrum maakt link naar ons forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum