Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amerikaans BE-forum gespot

3 plaatsers

Ga naar beneden

Amerikaans BE-forum gespot Empty Amerikaans BE-forum gespot

Bericht  Ini ma maa 19, 2012 6:27 pm

Beste mensen,

Wij zijn niet de enige BE-patiënten onder de sunny. Voor wie een beetje gelukkig in z'n Engels zit, is er misschien iets interessants te ontdekken op de volgende Amerikaanse site BRUS. In elk geval voel ik me al stukken minder eenzaam nu. I love you Ik moet trouwens nog lezen hoor! Als ik iets tegenkom wat wij absoluut moeten weten, dan meld ik het wel. Ik hoop dat jullie dat ik doen... Very Happy Er staan trouwens ook statistieken op, maar die zullen me niet veel zeggen, vrees ik.

Leesplezier! study scratch Wink

Groetjes, Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaans BE-forum gespot Empty Re: Amerikaans BE-forum gespot

Bericht  Josephina forumbeheer di maa 20, 2012 8:53 am

Hoi Ini.

Goed van je dat je weer eens wat gevonden hebt.Ik heb helaas geen tijd het door te nemen misschien later maar ik heb het nu druk met mijn familie enz.......Ik vertrouw er op dat je het wel zult melden als het belangrijk is.

Groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaans BE-forum gespot Empty Re: Amerikaans BE-forum gespot

Bericht  Ini di maa 20, 2012 10:13 am

Hoi Josephina,

Je niet te druk maken hè! Wink

Ik heb tot nu toe niets gevonden wat we nog niet wisten. Maar het is wel erg plezierig om te kunnen lezen dat er all over the world mensen met dezelfde problemen te kampen hebben. Ik moet zeggen dat ik opmerk dat ik me tot nu toe daarmee toch wel erg uniek heb gevoeld, ondanks dat wij een forum met een behoorlijk aantal leden hebben. Alsof het nog steeds niet gerichtvaardigd was om deze ziekte te hebben en je moe te voelen én je te wapenen tegen de mede burgers die het niet erg vinden om over je heen te hoesten en te proesten: stel je niet aan. Zodat ik nog steeds excuses aanvoer als ik iemand liever niet wil zien, i.p.v. gewoon keihard voor mezelf opkom. Kortom, als anderen mij de moeite waard vinden, dan mogen ze zich ook wel eens in mijn ziekte verdiepen, i.p.v. die te bagatelliseren met iets als: och, ik hoest ook wel eens slijm op o.i.d. En zèlfs: ik wou maar dat ik een bacterie had i.p.v. mijn astma, dan kwam ik er tenminste vanaf met een kuurtje. Ik heb het nu niet over mijn naasten hoor, maar helaas wel over sommige familieleden. Weet je, dan klap ik nog steeds dicht. Hierbij is die Ameriaanse site dus een geweldige stimulans.

Zo... dat moest ik even kwijt. geek

Groetjes, Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaans BE-forum gespot Empty Re: Amerikaans BE-forum gespot

Bericht  Josephina forumbeheer di maa 20, 2012 11:00 am

Hoi Ini


Goed je hart eens te luchten enne idd ik deel je menig hier in die erkennig en herkenning Wink

Mooie en zonnige dag gewenst.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaans BE-forum gespot Empty Re: Amerikaans BE-forum gespot

Bericht  Gast wo maa 21, 2012 12:10 pm

Ga als ik iets fitter ben daar zeker kijken, weet hoe bijzonder en anders Amerikanen zijn in het omgaan met ziekte.

Ben nu zo benauwd dat ik het liefste buiten ben, lekker fris.

Nen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaans BE-forum gespot Empty Re: Amerikaans BE-forum gespot

Bericht  Lilian moderator wo maa 21, 2012 1:15 pm

Hoi Ini,

Ik blijf maar complimentjes uitdelen.... mooi gevonden, ik zal er eens goed naar kijken als het wat minder mooi weer is.


Groetjes Lilian
Lilian moderator
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 902
Leeftijd : 60
Woonplaats : Vlijmen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaans BE-forum gespot Empty Re: Amerikaans BE-forum gespot

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum