Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een forum dat geen forum is...

+7
carlas24
Carla
ezgi
Lilian moderator
Aly
tjeez
Ini
11 plaatsers

Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Een forum dat geen forum is...

Bericht  Ini zo jul 05, 2009 5:45 pm

Lieve mensen,

Omdat de deelnemers dit forum nu eenmaal niet als gebruiken om informatie met elkaar uit te wisselen, zoals de bedoeling van een forum is, houd ik ermee op om het beheer te voeren. De informatie die tot nu toe verzameld is, blijft bestaan om na te lezen, maar wordt niet meer door mij aangevuld. De enige taak die ik hier m.i. nog heb, is nieuwe mensen binnen laten na een kleine screening, zoals gebruikelijk, zodat zij zich ook op de hoogte kunnen stellen van de inmiddels schat aan verzamelde gegevens. Mochten er toch nog discussies ontstaan, dan zal ik die nog volgen en ingrijpen als er m.i. foutieve informatie wordt gegeven. Maar omdat ik niet meer dagelijks inlog, zal ik niet altijd tijdig in staat zijn om in te grijpen als er iets mis mocht gaan. Deelnemers kunnen mij evt. per e-mail op de hoogte stellen (s.v.p. geen pb gebruiken).

Hierbij wil ik het dan laten. Ik dank iedereen die zich in de afgelopen anderhalf jaar heeft ingezet om dit forum toch enigszins draaiende te houden. Er waren leuke en stimulerende momenten bij. We hebben elkaar redelijk leren kennen, hebben met elkaar meegeleefd en dat was fijn. Bovendien hebben we heel veel van elkaar geleerd en ons voordeel ermee gedaan en dat was toch voornamelijk de bedoeling. Voor mij was het in elk geval een erg leerzame, en daarmee dus geen verloren tijd. Ik heb met plezier dit forum opgezet en dat was op zich al heel leerzaam. Ik heb geleerd hoe ik een forum moet runnen, ook tesamen met enkele moderators, m.n. Yvonne (vanaf het begin was zij zeer betrokken en heb ik veel steun van haar ondervonden) en Mireille (zij kwam in een latere fase, maar moest ons om gezondheidsredenen al spoedig weer verlaten). Naar hen gaat vooral mijn dankwoord v.w.b de fijne samenwerking, maar niet in de eerste plaats, want de trouwe deelnemers van het eerste uur zijn mij even zo lief geworden. Dus dank jullie allemaal nogmaals voor jullie fijne bijdragen. Ook jullie hebben echt niet voor niets gewerkt aan de zeer informatieve gegevensverzameling die hier toch maar staat.

Verder raad ik een ieder aan om het Astmafonds in de gaten te houden. Ik heb nl. begrepen dat dit fonds tesamen met een landelijke, maar kleine lotgenotencontactgroep (waar wij helaas heel weinig contact mee konden krijgen) ook een forum voor de bronchiëctasiepatiënt aan haar site toe wil voegen. Geruchten gaan dat artsen dat dan mede ondersteunen. Meer weet ik hier helaas niet over te melden.

Ik eindig voor het laatst met de gebruikelijke 'lieve groet' en dat het jullie allemaal maar goed mag gaan,
Ini

PS Ik heb 4 deelnemers verwijderd die zich alleen hebben laten registreren en geen bericht hebben gepost. Dit houd ik nog wel in de gaten, want het besloten gedeelte moet veilig voor ons blijven i.v.m. zeer persoonlijke gegevens. Bij nieuwe aanmeldingen zal ik melden dat het weliswaar niet meer om een 'lopend' forum gaat, maar dat er toch een korte introductie wordt verwacht.
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  tjeez zo jul 05, 2009 7:22 pm

Ini,

Erg jammer.......... maar ik begrijp het denk ik wel.

In ieder geval bedankt voor al je inspanningen die echt wel wat hebben opgeleverd, in ieder geval een forum wat informatief is en waar je veilig je verhaal kwijt kan en ook nog vaak erg opbeurende woorden kreeg.

Nogmaals bedankt :++:

Grtz

Tjeez
tjeez
tjeez

Vrouw Aantal berichten : 165
Leeftijd : 46
Woonplaats : Limburg
Registration date : 17-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty reactie Aly

Bericht  Aly ma jul 06, 2009 6:12 pm

Hallo Ini,
Erg jammer Ini dat je er mee stopt .Ook ik begrijp het wel denk ik , er word wel erg weinig gebruik gemaakt van het forum . Dat moet voor jou erg ondankbaar werk zijn natuurlijk .Maar helaas het is niet anders.
Wel wil ik je vanharte bedanken voor je inzet .Het is voor velen goed geweest en nog denk ik ,Want het word wel gelezen zoals we konden zien .Het was fijner geweest als er wat meer respons op geweest was .Morgen gaan we weer naar huis . En wilde me als ik weer thuis was weer wat meer inzetten voor het forum .Omdat ik denk ik de meeste ervaring heb met be omdat ik de oudste ben .Maar ja als er verder geen vragen zijn , houd het op .Wel ben ik van mening dat het nut gehad heeft .Ieder met be kon zijn verhaal hier kwijt ,Ook is hierdoor meer bekendheid gemaakt aan be .Het is ook wel jammer dat je het de laatste tijd alleen moest doen .want van Yvonne hoorden we ook niet zo veel meer . In ieder geval heel hartelijk dank voor al het werk dat je er aan besteed heb .Wel kon je natuurlijk ook je eigen verhaal kwijt en heeft het voor jou ook nut gehad.Ik hoop wel dat je nog eens iets van je laat horen groet ik je .
Liefs Aly

Aly

Vrouw Aantal berichten : 580
Leeftijd : 89
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Ini di jul 07, 2009 10:06 am

Lieve Aly,

Ik hoop dat je verblijf in Zeeland je goed heeft gedaan. En wat weerhoud ons ervan om contact met elkaar te houden? Ik wil graag blijven weten hoe het met je gaat, dus kunnen wij hier gewoon communiceren als wij dat willen. Dit lijkt me goed voor patiëntencontact. Ik ga alleen geen forum meer bijhouden. En inderdaad, als er hier niets te doen valt, dan kun je je wel willen inzetten, maar dat is reuze frustrerend.

Yvonne is te druk met haar nieuwe bedrijfje en het gaat op het moment zo goed met haar, dat ze waarschijnlijk de nare periode gewoon achter zich wil laten.

Lieve groet,
Ini


Laatst aangepast door Ini forumbeheer op di jul 07, 2009 10:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Ini di jul 07, 2009 10:09 am

tjeez schreef:Ini,

Erg jammer.......... maar ik begrijp het denk ik wel.

In ieder geval bedankt voor al je inspanningen die echt wel wat hebben opgeleverd, in ieder geval een forum wat informatief is en waar je veilig je verhaal kwijt kan en ook nog vaak erg opbeurende woorden kreeg.

Nogmaals bedankt :++:

Grtz

Tjeez

Hoi Tjeezz,

Wie zin heeft kan hier gewoon met iedereen blijven communiceren. Ik ga alleen geen forum meer onderhouden en me verplichten mensen te introduceren en antwoorden te geven. Ik wil alleen wèl graag blijven weten hoe het gaat met de mensen die me inmiddels lief zijn geworden. Dat geldt zeker ook voor jou. Dus schrijf hier gerust als je wat kwijt wilt. Ik vermoed dat je Aly ook wel zo af en toe zult treffen.

Groetjes,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Lilian moderator di jul 07, 2009 2:17 pm

Hoi Ini,

eeeerg jammer ......... maar wel begrijpelijk!!
Zoals het nu gaat is het zeker niet bevredigend om je voor een forum in te spannen.Toch ga ik je ondersteuning op het forum zeker missen maar ik weet ook zeker dat we via de mail contact blijven houden. Daarvoor ben je me te dierbaar geworden en ik wil ook graag weten hoe het verder met je gaat! Nogmaals heeel erg bedankt voor wat je voor het forum hebt gedaan,ik ben door jou zeker een stuk wijzer geworden.

groetjes Lilian :-*: :0+0:
Lilian moderator
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 902
Leeftijd : 60
Woonplaats : Vlijmen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  ezgi di jul 07, 2009 2:46 pm

Hoi Ini!

Ook ik wil je bedanken, want ook ik heb veel aan dit forum en jouw adviezen gehad! Het is inderdaad rustig hier, ik ben zelf ook niet echt verschenen de laatste tijd omdat ik het druk had met mn studie en alles en als ik wel kwam ging ik vooral lezen.. maar over mijn eigen situatie had ik niet veel nieuws te melden omdat je gewoon ziekenhuisbezoek na ziekenhuisbezoek afwacht.

Maar bedankt voor alles!

Groetjes, Ezgi
ezgi
ezgi

Vrouw Aantal berichten : 37
Leeftijd : 36
Woonplaats : haarlem
Registration date : 21-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Carla wo jul 08, 2009 8:04 am

Hoi Ini,

wat jammer (maar wel begrijpelijk) dat je ermee stopt. Ik geloof dat het ook moeilijk is om e.e.a. bij te houden. Ik merk zelf dat zodra er een introductie geweest is en de meeste mensen gereageerd hebben op het verhaal, het vaak stil blijft daarna. Ook ik ga daar in mee. Er zijn ook vaak periodes, voor de een wat langer dan voor de ander, dat er niets te vertellen valt en wat dan? Ik wil je in ieder geval hartelijk bedanken voor je inspanningen en wens je voor de toekomst het allerbeste.
Groeten, Carla G.

Carla

Vrouw Aantal berichten : 49
Leeftijd : 61
Woonplaats : Blerick
Registration date : 12-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  carlas24 wo jul 08, 2009 11:06 am

Hallo

Ik vind het erg jammer dat gestopt bent. Maar ik zie ook wel in dat het heel veel werk is en dat als er niet veel reacties komen dat je er dan geen goed gevoel meer over hebt. Toch wil ik wel heel erg bedanken voor al je reacties. Ik hoop dat het goed met je gaat. Ik had ook wel meer kunnen reageren, maar dat is allemaal achteraf gezien. Ik hoop nog wel eens wat van je te horen.
Veel sterkte en een hele prettige en vooral gezonde zomer gewensd.

Met lieve groet,
Carla S
carlas24
carlas24

Aantal berichten : 87
Registration date : 08-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Enni wo jul 08, 2009 7:31 pm

Hallo Ini,

Jammer dat het forum niet geworden is wat je er van verwachte, dat ligt zeker niet aan jouw, jij hebt er veel tijd ingestoken en daar wil ik je dan ook hartelijk voor bedanken. Ik ben blij dat het forum wel blijft, want er staat heel veel informatie op wat ik niet graag zou missen.

Nogmaals heel hartelijk bedankt, ik wens je een gezonde zomer toe en hoop nog wel wat van je blijven horen.

Groetjes Enni.

Enni

Vrouw Aantal berichten : 156
Leeftijd : 77
Woonplaats : De LIer
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Cisca do jul 09, 2009 6:02 pm

Hoi Ini,
Jammer dat het forum niet heeft gebracht wat je had gehoopt. Wel knap dat je het forum hebt opgezet. Er staat een schat aan informatie op. En het is ondersteunend om te lezen dat er meer mensen zijn met dezelfde aandoening en de daarbij horende klachten..
Wil je laten weten dat ik er wel veel aan heb gehad, zoals velen begrijp ik, qua informatie over be. Het heeft mij zeker geholpen om eea te accepteren.
Dank voor het opzetten van het forum.
Groetjes Cisca.
Cisca
Cisca

Vrouw Aantal berichten : 130
Leeftijd : 52
Woonplaats : Woldendorp
Registration date : 09-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty begrijpelijk

Bericht  kardon vr jul 10, 2009 9:54 am

Hi Ini,

Ik sluit me aan bij wat alle anderen hiervoor al hebben opgemerkt. Ik heb weinig kunnen bijdragen aan het forum, en daar ben ik eigenlijk heel blij om, omdat dat betekent dat het met Roos heel goed gaat en we dus weinig ervaring hebben met dingen die jij en de andere forumleden delen.
Ik was in ieder geval wel blij met alle informatie die hier te vinden is, want van artsen hoor je niet veel. Je inspanningen zijn dus echt absoluut niet voor niets geweest, maar ik snap je beslissing. Natuurlijk is het frustrerend als je er zoveel tijd en energie insteekt en het levert niet op wat je ervan hoopt. Nogmaals, ik ben je dankbaar voor je inspanningen.

Ik wens je veel gezondheid en dat geldt ook voor de andere forumleden.

Hartelijke groet, Kim

kardon

Vrouw Aantal berichten : 15
Leeftijd : 49
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 24-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Yvonne moderator do jul 16, 2009 2:53 pm

Hoi Ini,

Ik begrijp je besluit, we hebben het er vaker over gehad. Jij natuurlijk erg bedankt voor al je inzet.
Ik wil je vragen als je dit leest om mij een mailtje te sturen. Na de vakantie bleek onze laptop met alle gegevens en email adressen kapot te zijn. We hebben nu eindelijk een nieuwe (wat voel een broodnodig app is het toch), maar alles is nog steeds kwijt. Ik stuur je ook nog even een pm, maar ik weet niet wat je eerder leest.

Groetjes Yvonne
Yvonne moderator
Yvonne moderator
Admin

Vrouw Aantal berichten : 283
Leeftijd : 49
Woonplaats : Papendrecht
Registration date : 16-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Ini vr jul 17, 2009 1:42 pm

Hallo lieve forumleden,

Ik wil iedereen die me bedankt heeft, even bedanken voor het bedanken ;-). Maar jullie zijn wel met weinig van de hele lijst.... helaas, en dat zegt meteen alles.

Dat sommigen hier niet meeschrijven, zoals in het geval van Kim, dat kan ik me voorstellen. Blij te lezen dat het zo goed gaat met Roos!!! Echt geweldig. Met z'n redelijk gezonde peuter heb je ook niet zo veel uit te wisselen en zou je bijna vergeten dat er iets aan de hand is, en dat is eigenlijk maar het beste.

Verder zien jullie me hier dus af en toe verschijnen om te reageren op de lotgenoten die mij toch wel na aan het hart liggen, maar niet meer om een forum bij te houden dat geen forum is.... :-).

Lieve groet,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Een forum dat geen forum is... Empty Re: Een forum dat geen forum is...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum