Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar

2 plaatsers

Ga naar beneden

Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar Empty Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar

Bericht  Ini wo nov 02, 2011 11:53 am

Zo kopt het bericht op de nieuwspagina van het Astmafonds

Dat weten we dan ook weer. Ik had aldoor al zo het idee dat ik beter niet in flinke tred door onze binnenstad kan lopen, omdat je dan immers veel dieper adem haalt. Datzelfde geldt ook voor fietsers. Maar ja, wat moet je dan?

Toch wel interessant om af en toe de nieuwsberichten van het Astmafonds te doorlopen voor nieuwe wetenswaardigheden.

Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar Empty Re: Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar

Bericht  Josephina forumbeheer wo nov 02, 2011 5:40 pm

Hoi Ini.

Mijn la van 38 jaar geleden heeft mijn ouders daarom ook geadviseerd om te verhuizen van Amsterdam naar Lelystad.Hij zei er ook letterlijk bij dat de lucht in Amsterdam erg ongezond voor mij was.Op zijn advies en met urgentie mochten we toen als een van de eerste bewoners van Lelystad een huis huren een heel groot huis voor ons toen en heel veel groen.Ik heb daarna nog wel 2 jaar op kamers in Amsterdam gewoond maar ik trok het gewoon weg niet ik ging toen ook altijd op de fiets naar mijn werk en ik deed toen een opleiding ziekenverzorging.Wat was ik toen ziek achter af bekeken komt het dus door de vervuilde lucht en ook het werk wat ik ded was niet echt een goede keuze.

Groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar Empty Re: Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar

Bericht  Ini do nov 03, 2011 9:59 am

Hoi Josephina,

Eigenlijk mag er geen discussie aan dit draadje hangen, omdat het op slot zit voor deelnemers. Maar goed, we kunnen ook verder in het topic Onze woon-en leefomgeving/Gezond wonen . Ik verplaats de berichten als er behoefte aan is.

Dus jullie waren een van de eerste bewoners van Lelystad en wat leuk! Ik herinner mij Lelystad nog goed vanaf het allereerste begin. We zijn n.l. net zwervers en komen echt overal. Het zag er erg leuk uit, en zo bijzonder! Fijn, dat jullie een huis konden kiezen. Maar ik voel meteen weer op mijn klompen aan: we zitten hier helemaal verkeerd... Is het in en rond Lelystad op het moment ook niet erg druk? Het wordt immers overal in ons land steeds drukker. Is daar nog aan te ontkomen?

Groetjes,
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar Empty Re: Roet, slechter voor fietser dan voor wandelaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum