Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lenen van klein model vernevelaar voor vakanties.

Ga naar beneden

Lenen van klein model vernevelaar voor vakanties. Empty Lenen van klein model vernevelaar voor vakanties.

Bericht  Yvonne moderator za jul 19, 2008 4:53 pm

Hallo Allemaal,

Misschien iets dat de langere vernevelaar gebruikers onder ons weten, maar ik was zeer blij verrast toen ik er achter kwam dat je voor vakanties via de zorgverzekeraar een klein model vernevelaar (met accu en ook oplaadbaar via auto) kosteloos kan lenen.
Ik heb thuis de goedkoopste en dus tevens grootste vernevelaar gekregen van de zorgverzekeraar. Omdat ik soms 4 dd moet vernevelen en dan dus met dit apparaat op stap moet en een stopcontact nodig heb als ik een dag weg ben, heb ik geprobeerd een extra vernevelaar vergoed te krijgen, maar helaas, als je minder dan 7 keer vernevelt krijg je dat niet. Wel mag je omruilen, maar de kleinere modellen zijn niet geschikt voor meerdere keren vernevelen op 1 dag, dan gaan ze te snel kapot. Wel kon ik dus een kleine lenen voor de vakantie, werd kosteloos door Tefa-Portanje (bedrijf voor med app) toegestuurd en ik kon na gebruik de boel weer kosteloos terug sturen. Ideaal !

Als je nu toch nog een kleintje in bezit wilt hebben, dan kun je de grote (goedkopere) omruilen voor de kleine draagbare en later een nieuwe grote zelf kopen. Scheelt je bijna 200 euro.

O,ja ik heb als zorgverzekeraar Zilveren Kruis, misschien dat andere verzekeringen andere regels hebben.
Yvonne moderator
Yvonne moderator
Admin

Vrouw Aantal berichten : 283
Leeftijd : 49
Woonplaats : Papendrecht
Registration date : 16-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum