Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Ga naar beneden

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je Empty Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Bericht  Gast do aug 21, 2008 1:42 pm

Noteer de gegevens over je ziekte, je medicatie en ook de middelen die je absoluut niet mag gebruiken (zie daarvoor onder Contra indicatie voor medicatie). Stop deze gegevens in je portemonnee of draag ze bij je in je paspoort, verzin maar. In elk geval iets wat je altijd bij je hebt als je de straat op gaat, zodat je ze niet kunt vergeten. Je weet maar nooit waar het goed voor is: een ongelukje ligt in een klein hoekje.

Ini

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je Empty Re: Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Bericht  tjeez do sep 18, 2008 11:51 am

Ini schreef:Noteer de gegevens over je ziekte, je medicatie en ook de middelen die je absoluut niet mag gebruiken (zie daarvoor onder Contra indicatie voor medicatie). Stop deze gegevens in je portemonnee of draag ze bij je in je paspoort, verzin maar. In elk geval iets wat je altijd bij je hebt als je de straat op gaat, zodat je ze niet kunt vergeten. Je weet maar nooit waar het goed voor is: een ongelukje ligt in een klein hoekje.

Ini

De dokter heeft me jaren terug het advies gegeven om een sos talisman te dragen waarin je alle gegevens kunt vermelden en het is iets waar ze in ziekenhuizen ook alert op zijn.
tjeez
tjeez

Vrouw Aantal berichten : 165
Leeftijd : 46
Woonplaats : Limburg
Registration date : 17-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je Empty Re: Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Bericht  Gast do sep 18, 2008 3:37 pm

Dat zou ik ook wel willen hebben, maar waar haal je zoiets? Ik heb al eens bij de apotheek geïnformeerd, maar daar hadden ze niets wat ook maar op iets van een medicijnkompas o.i.d. lijkt.

Ini

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je Empty Re: Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Bericht  tjeez do sep 18, 2008 3:42 pm

Ini schreef:Dat zou ik ook wel willen hebben, maar waar haal je zoiets? Ik heb al eens bij de apotheek geïnformeerd, maar daar hadden ze niets wat ook maar op iets van een medicijnkompas o.i.d. lijkt.

Ini

Is verkrijgbaar via de anwb winkel maar ook op diverse plaatsen online te bestellen, als je bij Google intikt " sos ketting" krijg je al een hele serie te zien, ikzelf heb de mijne bij bureau identificatie besteld. je hebt tegenwoordig ook best leuke talismans met sterrenbeelden enzo erop.(wil best een link plaatsen maar weet niet of dat op het forum is toegestaan)
tjeez
tjeez

Vrouw Aantal berichten : 165
Leeftijd : 46
Woonplaats : Limburg
Registration date : 17-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je Empty Re: Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Bericht  Gast do sep 18, 2008 3:58 pm

Dank voor je snelle antwoord. Je kunt gerust een toepasselijke link plaatsen, zolang je geen reklame maakt voor je eigen producten Wink.

Leuke, vrolijke avatar heb jij.

Groetjes,
Ini

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je Empty Re: Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Bericht  tjeez do sep 18, 2008 8:33 pm

Ini schreef:Dank voor je snelle antwoord. Je kunt gerust een toepasselijke link plaatsen, zolang je geen reklame maakt voor je eigen producten Wink.

Leuke, vrolijke avatar heb jij.

Groetjes,
Ini

hier heb ik mijn talisman besteld.

http://www.bureau-identificatie.nl/

maar er zijn ontzettend veel sites waarop je het kunt bestellen.

maar dit lijkt me ook wel een handig systeem, werkt met een dossier.
http://www.whitecrossfoundation.org/nl/index.html
tjeez
tjeez

Vrouw Aantal berichten : 165
Leeftijd : 46
Woonplaats : Limburg
Registration date : 17-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Draag altijd gegevens over je ziekte bij je Empty Re: Draag altijd gegevens over je ziekte bij je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum