Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slechte adem

4 plaatsers

Ga naar beneden

Slechte adem Empty Slechte adem

Bericht  morsje di sep 28, 2010 2:34 pm

Beste mensen, lees onderstaand topic eerst helemaal door, want het mondwater staat ter discussie en er worden betere en veiligere tips vermeld.


Hallo, forumleden.

Herhaaldelijk lees ik bij info over BE dat slechte adem ook een van de symptomen is.
Ik had dat ook. Zelfs mijn huisarts bevestigde dat.
Misschien zijn er meer mensen met BE die dit ook hebben en het als heel vervelend en genant vinden.
Ik had al van alles geprobeerd om het weg te krijgen.
Ik heb gezocht naar mogelijkheden en kwam op een site over slechte adem.
Hierop wer het middel HALITA vernoemd. Ik ben het verder gaan uitzoeken en heb toen het spoelmiddel, de tandpasta en de mondverstuiver besteld.
En nu komt mijn TIP.
HET HELPT !!!!! Mijn partner heeft het bevestigt. Mijn slechte adem is verleden tijd. Je moet het spoelen en poetsen wel
consequent volhouden.
Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar ik vond het dermate belangrijk om jullie hiervan op de hoogte te brengen.
Het is wat duurder dan andere middelen. Bij mijn apotheek is het middel ook te koop.
Probeer het eens, wie weet of het jou ook helpt.
Groet, Morsje

morsje

Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 77
Woonplaats : Erp
Registration date : 29-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte adem Empty Re: Slechte adem

Bericht  Ini di sep 28, 2010 3:50 pm

Hallo Morsje,

Fijn dat je meedenkt, en bedankt voor de tip.

Inderdaad staat geschreven dat be een slechte adem veroorzaakt. Zelf heb ik er echter geen last van. Ik weet niet hoe dat met de anderen is?

Ik zal het middel dat jij noemt nog even goed bekijken. Ik hoop niet dat het zo'n mondspoelmiddel is dat mijn tandarts ernstig afraadt omdat het al je mondbacteriën doodt. Die heb je nl. echt nodig, wil je de heleboel in stand houden in je mond. Dit dus even op voorhand.

Na even googlen, zie ik dat ik nog steeds mijn twijfels heb. Het is al net als met alle mondspoelingen: spoelt de bacteriën weg, die je nu eenmaal nodig hebt. In je mond werkt het al niet anders dan in de rest van je lichaam: je bacteriën moeten in evenwicht blijven, wil jij gezond blijven.

Groetjes,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte adem Empty Re: Slechte adem

Bericht  Gast di sep 28, 2010 7:46 pm

Als ik perioden met infectie en groen sputum heb ( laatst dus van december tot juni) dan heb ik ook last van een vieze smaak in m'n mond en ik vermoed ook van een slechte adem. Het heeft niets met mondhygiene te maken, want ik ga naast de tandarts 2x per jaar naar de mondhygieniste en zij is altijd erg te spreken over hoe schoon mijn gebit is. Dus het komt denk ik door de bacterieen in het sputum, en met het opgeven van slijm komt dat in je mond. En die horen niet in je mond thuis. Zou het dan wel goed zijn om 't te doden? Kan ik mij zo voorstellen?
Ik hoop het niet meer te krijgen, maar als ik er weer last van heb ga ik het proberen, denk ik. Bedankt voor de tip.

Nen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte adem Empty Re: Slechte adem

Bericht  Josephina forumbeheer di sep 28, 2010 8:10 pm

Hoi .........

Ik heb eigenlijk nooit last van een slechte adem.Alleen als ik een ontsteking heb die ernstig is.mijn familie ruikt het dan ook vaak.Ik heb zeker nu de laatste tijd ook een hele vieze nare smaak in mijn mond.Die denk ik van de ontsteking komt.Ik wacht het gewoon maar even af het hoort gewoon even bij me.

Wel fijn als het bij andere helpt zo een lekker mond watertje.Maar pas maar wel op hoor.

Groetjes josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte adem Empty re.Slechte adem

Bericht  Aly wo sep 29, 2010 5:58 pm

Hallo.
Ook ik denk dat slechte adem bij b.e. hoort . Want ik heb tijdens een infectie ook een slechte adem .
Maar als ik ab gebruik zoals nu is het al heel gauw weg gelukkig .Mijn man zei altijd ik ruik het dat je weer ziek word . En hij had daarin altijd gelijk . Van de tandarts heb ik gehoord dat je tong vaak ook meedoet .
hij adviseerde om met een speciaal schrapertje en borsteltje je achterste van je tong goed schoon te maken dan zou je er minder last van hebben . Want je tong doet mee als je ziek bent .Dat zie je ook wel aan de kleur,
hij word dan vaak wit beslagen .
Groejes Aly.

Aly

Vrouw Aantal berichten : 580
Leeftijd : 89
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte adem Empty Re: Slechte adem

Bericht  Ini wo sep 29, 2010 6:56 pm

Hallo lotgenoten,

Ik denk dat jullie beter je tong goed schoon kunnen krabben, zo Aly schrijft, dan bacteriedodend mondwater te gebruiken. Bij mijn tandarts hangt een heel groot aanplakbiljet met waarschuwing daartegen. Je hebt je gezonde bacteriën in je mond nodig, en niet alleen voor je tanden.

Verder ga ik dit topic zo instellen, dat er alleen informatie via de het beheer (en daarmee ook de moderators in overleg) kan worden geplaatst. Tot nu toe hebben we nl. de tips e.d. heel goed gechecked op bruikbaarheid en waarheid. Ik moet dus streng zijn: ik wil juist hier geen discussietopic hebben. In het vervolg eerst even een pb naar mij als jullie denken dat je een nuttige tip hebt om hier te plaatsen.

Verder zal ik alle berichten nog eens goed nalopen op bruikbaarheid.

Groetjes,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte adem Empty Re: Slechte adem

Bericht  Ini za okt 23, 2010 9:08 am

Beste mensen,

Tegen slechte adem kan het beste de volgende tip uit worden geprobeerd. Twee minuten sesamolie in je mond en dan uitspugen en je tong schrapen met een koperen tongschaper.

Met dank aan Nen. Misschien kan zij nog vermelden waarom de tongschraper van koper moet zijn.

Groetjes,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte adem Empty Re: Slechte adem

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum