Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rita is kennelijk ernstig ziek

Ga naar beneden

Rita is kennelijk ernstig ziek Empty Rita is kennelijk ernstig ziek

Bericht  Gast wo aug 13, 2008 9:42 am

Beste mensen,

Ik vond het gepast een een bericht onder dit topic te plaatsen, in verband met het feit dat we sinds zondagmiddag niets meer van Rita hebben vernomen. Zij heeft toen aangegeven zich steeds zieker te gaan voelen, terwijl zij de maandag daarvóór aan de ab was begonnen. De volgende dag (afgelopen maandag) moest zij terug naar de longarts en zou de sputumkweek bekend zijn. Zij heeft daarover niets gemeld. Ik heb haar een PM gezonden, maar die heeft zij niet geopend. Vervolgens zond ik een e-mail naar haar eigen e-mail adres. Dit alles afgelopen maandagavond. Nergens kreeg ik reactie op en ik maak me best ongerust. Misschien is zij in het ziekenhuis beland.

Omdat wij allen met elkaar meeleven, vooral nu er nog maar zo weinig forumdeelnemers zijn, wil ik jullie verzoeken om in geval van ziekte contact met ons op te laten nemen door een huisgenoot of bekende, als je daar zelf niet meer toe in staat bent. Het voelt toch fijner als je echt weet hoe het met iemand gaat, al is de boodschap slechts nieuws. We weten dan toch wat en kunnen tenminste meeleven als we dat zo voelen. Of misschien wel een persoonlijke beterschapswens zenden in de vorm van een kaartje.

Hartelijke groet en vooral gezondheid,
Ini

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rita is kennelijk ernstig ziek Empty Re: Rita is kennelijk ernstig ziek

Bericht  Ini wo aug 13, 2008 4:37 pm

Heel erg hot news vandaag :-). Rita is er gelukkig weer, en met nieuwe medicatie en vooral een nieuw kapsel.

Heerlijk!

Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum