Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MANUKA HONING

Ga naar beneden

MANUKA HONING Empty MANUKA HONING

Bericht  Josephina forumbeheer ma dec 09, 2013 8:04 pm

Beste lotgenoten.

De laatste tijd komen er heel veel vragen bij mij over de Manuka honing ik heb er zelf enorm baat bij gehad omdat ik hier mee de pseudonomas bacterie heb weg gekregen.Daarom wil ik hier graag een link plaatsen voor de mensen die er interesse in hebben.

Ik ben de Manuka honing zelf gaan gebruiken omdat ik een bacterie had.Ik moest met ab vernevelen maar de bacterie was een stug geval die bleef zitten.Toen kwam ik per toeval deze bijzonder honing tegen bij De tuinen.Ik las wat er op het etiket stond.Tot mijn verbazing las ik dat de honig antibacterieel werking heeft net zo als proppolis maar vele malen sterker daar ik niet tegen proppolis kon vanwege mijn darmen die begonnen op te spelen dacht ik dat Manuka honig wel goed voor mij was/is en ik heb gelijk gehad het werkt het werk nu nog steeds want ik gebruik het nog dagelijks.

Toen ik met Manuka honing begon nam ik 3x per dag een theelepel en tegelijk bracht ik de honig met een wattenstokje hoog in mijn neus aan ik draaide het wattenstaafje langzaam rond draaiend mijn neus uit daarna ging ik op mijn rug liggen en haalde mijn neus een paar maal op zodat de honig zijn werk kon doen.Je mag als je de honing  gaat gebruiken een  uur voor en na de inname geen hete dranken of eten nemen dit vermindert de werking van de honing.

Nog even wat info over de honing:De honig is er in verschillende activiteit ik heb zelf activiteit  12+ en 18+ Dit geeft de sterkte van de honing aan.Er zijn nog veel meer verschillende sterktes dus keus genoeg.De Manuka honing is crème tot donker bruin van kleur.Het heeft een sterk houtachtige ,aardachtige smaak met kruidachtige noten.De Manuka is een groenblijvende boom inheems in Nieuw Zeeland.Bijen zijn helemaal gek van de intens geurende bloemen van de Manuka,die zomers tot bloei komen.De natuurlijke peroxide-activiteit van deze honig wordt in een goed gekeurd laboratorium gemeten.



www.active-manuka.nl/        Ik plaats hier ook een link voor jullie van De tuinen deze Manuka honig koop ik zelf altijd. www.detuinen.nl
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum