Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wisseling van beheer

+2
Josephina forumbeheer
Ini
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Wisseling van beheer

Bericht  Ini ma jun 24, 2013 5:38 pm

Beste mensen,

Per heden draag ik het forumbeheer over aan Josephina. Zij zal deze taak op zich nemen in samenspraak met Lilian als moderator.

Redenen van mijn vertrek zijn de volgenden. 

Ik wil graag nog een nieuwe uitdaging aangaan en ik vind het forumbeheer daarnaast een beetje veel worden. Immers, als ik me ergens voor inzet, dan wil ik dat graag voor honderd procent kunnen doen. Daar komt bij dat na meer dan vijf jaar forumbeheer de uitdaging er wel vanaf is, vooral nu er nog zo weinig bezoekers komen. 

Wat dat laatste betreft, hoeven we trouwens niet rouwig te zijn. Volgens mij betekent het dat bronchiëctasieën nu wel voldoende op de kaart is gezet, zodat er sneller een juiste diagnose wordt gesteld en betere behandelingen plaatsvinden. Nieuwe patiënten krijgen tegenwoordig wellicht voldoende informatie en begeleiding, zodat zij niet meer zo zoekende zijn als wij in een grijs verleden. Ook zal het aantal patiënten naar mijn verwachting nog maar minimaal stijgen omdat brochiëctasieën nu eenmaal minimaal voorkomt. 

Desondanks vinden we het forum nog belangrijk genoeg om te blijven onderhouden. Immers, er is een keur aan informatie te vinden die wij met z'n allen bij elkaar hebben gesprokkeld. Ook willen wij mensen die alsnog behoefte tot uitwisseling hebben, daar nog steeds de gelegenheid toe geven. Verder is van groot belang dat de informatie wordt bijgehouden, zéker nu er nieuwe onderzoeken en dus nieuwe ontwikkelingen zijn in bronchiëctasieënland. 

In elk geval: de trein rijdt en dat blijft zo.

Ik wil een ieder bedanken die zijn/haar unieke bijdrage aan ons forum heeft geleverd, en in het bijzonder Lillian en Josephina voor hun ondersteunende werk als moderatoren. Zonder jullie allen was er geen forum, dat moge duidelijk zijn. En ik ben blij en trots dat ik dit alles door de jaren heen mee heb mogen maken: een periode in mijn leven waarin ik veel heb geleerd. Misschien het meest nog over liefhebben.

Rest mij nog om afscheid te nemen. Niet dat ik het forum nooit meer zal bezoeken, maar echt aanwezig kan en wil ik niet meer zijn. Ik hoop dat wij allen nog een goed leven hebben met bronchiëctasieën, en dat het kan is hier wel gebleken, al geldt dat voor de een meer dan voor de ander.

Zoals altijd eindig ik met een lieve groet,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Josephina forumbeheer di jun 25, 2013 5:31 pm

Hoi Ini.

Ik krijg even een brok in mijn keel tijdens het lezen van je brief hier op het forum afscheid nemen doet soms echt pijn. Ik wil je langs deze weg heel erg bedanken voor het opzetten van dit forum je kan zien en ik merkte ook altijd dat je dit met veel liefde hebt gedaan. Ik ben ook heel blij met het vertrouwen dat je mij en Lilian het forum geven .Ik hoop dat ik net zo een goede forumbeheerder wordt als je was ik zal je missen. Ik wens je alle goeds in wat je ook gaat doen je bent een geweldig mens ik ben blij dat ik je hebt leren kennen BEDANKT LIEVE INI

Lieve groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Gast wo jun 26, 2013 9:02 am

Was al aan een antwoord begonnen op mijn tablet, maar dat was opeens verdwenen. Dus nu maar even scratch op mijn oude trage computer ingelogd. Kan mij helemaal aansluiten bij Josephina. Afscheid nemen doet pijn, is als 'een beetje sterven', zo de fransen zo mooi zeggen. Maar wil je in elk geval heel hartelijk bedanken voor alles wat je voor het Forum en de mensen met BE gedaan hebt. Dat is heel veel geweest! I love you
Om te beginnen pionieren in 'BE land', het Forum oprichten en de idd schat aan informatie verzamelen, ordenen en uitpluizen en de reacties in goede banen leiden! Maar vooral dank voor je virtuele 'luisterende oor' en begrip. al je goede raad...we zullen dit alles zeer gaan missen Ini. Alhoewel ik het wel kan begrijpen dat je (nu je stopt met het Forumbeheer) helemaal wilt stoppen met hier schrijven, vind ik dat persoonlijk wel erg jammer hoor!!! Hoop dat we op FB wel contact houden, niet dat we daar heel actief zijn, maar ik vind het altijd heel leuk wat van je te lezen of aan mooie plaatjes voorbij te zien komen!
Je afscheidsbericht hierboven vond ik ontroerend mooi geschreven I love you, geheel in jouw stijl! I love you

Lieve Ini,

Dank je wel voor alles en ik hoop dat je nog een heel lang leven met BE in een zo goed mogelijke gezondheid en met veel vervullende en daardoor plezier gevende activiteiten gegund is! Liefs! I love you

En Lilian en Josephina heel veel succes met het Forum beheren.

Hartelijke groetjes,

Nen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Ini wo jun 26, 2013 11:05 am

Beste mensen,

Ik wil diegenen die hier al afscheid van me hebben genomen, bedanken voor hun lieve en ontroerende woorden. Ik ben er blij mee, dat doet echt goed !!

Lieve groet,
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Josephina forumbeheer do jun 27, 2013 8:29 pm

Hoi Nen.

Bedank voor het Succes wensen.

Lieve groetjes Josephina
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  correna wo jul 03, 2013 8:57 am

Hallo Ini,

ontzettend jammer dat je het forum gaat overdragen je was altijd een constante factor hierin en zocht alles uit en ik besef dat dit ook heel veel werk moet zijn geweest dus kan me voorstellen dat als je iets anders wilt gaan doen je daar ook tijd voor moet vrij maken.
Wat mij betreft heb ik altijd veel van je geleerd en ook de persoonlijke noot deed me goed.
Ik wens je veel plezier met de dingen die je nu gaat doen en zie je toch nog wel terug op het forum en op FB waar je trouwens echt schitterende foto's op plaatst.

En wat een mooie brief.

Bedankt Ini en liefs van Corrie Very Happy Very Happy 

Heel veel succes voor Josephina en fijn dat jij het stokje gaat overnemen want ondanks dat het stil is zijn er momenten dat we er toch ineens weer behoefte aan hebben om dingen met elkaar te kunnen delen.

correna

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 66
Woonplaats : schiedam
Registration date : 26-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Josephina forumbeheer wo jul 03, 2013 1:45 pm

Hoi Corrie

Dank je wel lief van je ik ga samen met Lilian mijn best doen het forum levendig te houden ik ben nog steeds bezig een en ander te leren v.w.b. het forum dus ik doe mijn best.

Lieve groetjes Josephina
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Ini wo jul 03, 2013 3:10 pm

Hoi Corrie,

Bedankt voor je mooie woorden. Het ontroert mij steeds weer als ik jullie zo lees, en het is goed voor mij om te beseffen: jawel, dat heb ik toch maar allemaal gedaan! En hierin herken ik mezelf zo goed. Maar het is echt tijd voor iets anders, en daar dingen instoppen die mij zo goed afgaan Smile.

Intussen kom ik zo af en toe nog wel eens langs, zoals ook nu. En dan voelt het zo spijtig om te lezen dat er echt niet meer voor je in schijnt te zitten dan je nu hebt Corrie. Ik hoop zo dat je er op jouw manier op een goede wijze mee zult leren leven, zodat er voor jou toch voldoening uit te halen valt, ondanks alles.

Lieve groet,
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Enni wo jul 03, 2013 6:40 pm

Hallo Ini,

Ik was op vakantie toen ik je bericht las en kon niet terug mailen vandaar nu pas.
Ik schrok er wel een beetje van zeg, wat is dat jammer, maar ik begrijp het wel.
Ik zag je als de moeder van het forum, je inzit was groot. Hiervoor wil ik je heel hartelijk bedanken,
en veel succes toe wensen. Ik hoop dat je toch af en toe is op het forum zet hoe het met je gaat.

Nogmaals heel veel dank,

lieve groetjes Enni

Josephine heel veel succes toegewenst.

Enni

Vrouw Aantal berichten : 156
Leeftijd : 77
Woonplaats : De LIer
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Ini do jul 04, 2013 9:36 am

Hallo Enni,

Tja, dit is geen afscheid voorgoed, want ik zal het forum zeker nog blijven volgen, al is het niet meer zo frequent. Er kunnen zich immers nieuwe ontwikkelingen voordoen in BE-land die ook voor mij van belang zijn en ik wil best graag bij blijven houden hoe het met jullie gaat. Die gezamenlijke 5 jaar gaat je toch niet zomaar in de koude kleren zitten. Bovendien sta ik Josephina bij v.w.b. de beheerderskant van het forum, als ze dat nodig mocht hebben. Maar de verantwoordelijkheid heb ik overgedragen en dat voelt goed.

Ook jou wil ik hartelijk bedanken voor je afscheidswoorden, want een afscheid dat is het toch wel in zekere zin: een afscheid van een tijdperk in elk geval voor mij. Ik vind het zo mooi dat jullie het klaarspelen om mezelf steeds door jullie ogen te laten zien. Ik begrijp wel dat ik inderdaad de rol van forummoeder vervulde, maar ik had het zelf niet zo kunnen bedenken. :)Dat doet me goed te lezen. Het was een waardevolle tijd.

Lieve groet,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Josephina forumbeheer do jul 04, 2013 4:27 pm

Hoi Enni

Bedankt voor je succes dat zal ik nodig hebben ik ga het vooral met Lilian doen,Maar ook met Ini gelukkig blijft ze nog een beetje forum moeder zoals je zo mooi verwoord lief van je.

Lieve groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re;Wisseling van beheer .

Bericht  Aly wo jul 17, 2013 6:20 pm

Hallo Ini ,

Allereerst wil ik je bedanken voor je trouwe inzet op dit forum .Je wist meestal altijd een
antwoord te vinden op onze vragen en ons een hart onder de riem te steken ,als we
ziek waren .

Dat je nu stopt zat er wel aan te komen voelde ik , mee omdat het hier zo rustig is
geworden .Sorry dat ik niet eerder antwoordde maar ik wist niet goed wat ik moest
antwoorden . Wel begrijp ik je dat je nu een andere uitdaging wilt aangaan .
Zelf was ik mee een van de eersten die lid werd van dit forum .
we hadden al kennis met elkaar gemaakt op de site van Ella over longziekten
waar ik al op zat toen jij daar ook lid werd . Tot je besloot een forum op te zetten
wat alleen over BE ging samen met( die al eerder gestopt is.) Wat jullie uitstekend gelukt is .
ook ik ben toen met jullie mee gegaan .
Inderdaad is er al veel meer bekendheid over BE .(Tenminste die het zelf hebben .)
Ini nogmaals bedankt en veel succes met je andere werkzaamheden .
En natuurlijk veel gezondheid .

Josephina ,Fijn dat jij het over wil nemen .Er zullen denk ik toch zo nu en dan weer
nieuwe mensen bij komen die BE hebben .en er graag meer van willen weten .
daarom is het fijn dat het forum doorgaat .
Ik wens je hierbij veel succes en wijsheid .

Hartelijke groet Aly.

Aly

Vrouw Aantal berichten : 580
Leeftijd : 89
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Josephina forumbeheer wo jul 17, 2013 8:06 pm

Hoi Aly

Lief dat je mijn succes en wijsheid wenst!Ik hoop dat je het forum nog wel zo nu en dan blijft bezoeken.Ook omdat het fijn is als er nieuwe leden zijn hun te kunnen helpen.Je hebt zelf ook veel toegevoegd aan het forum.Tja het afscheid van Ini is moeilijk maar gelukkig bezoekt ze het forum nog zo nu en dan,en ik vraag haar ook nog steeds om me een beetje te helpen met een en ander dus we zullen Ini niet helemaal gaan missen.Ini is ook op fb te bewonderen met veel mooies maar dat weet je wel!!!!!!

Lieve groetjes Josephina
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Lilian moderator zo aug 11, 2013 11:36 am

Hoi Ini,

Tja, wat zal ik er nog eens aan toevoegen...... Je bent voor mij een voorbeeld en een spil van het forum geweest, en niet alleen op het gebied van BE heb ik veel van je geleerd maar ook persoonlijk heb ik veel van je opgestoken. Onze persoonlijke mailwisseling hebben me vaak op een ander denkspoor gezet, waarvoor mijn dank. Weet je Ini, het voelt voor mij niet eens als een afscheid, omdat we elkaar op andere momenten nog blijven "ontmoeten". Toch wil ik je hier bedanken voor al je inzet en het ontwikkelen van dit forum, velen met mij hebben daar veel profijt van gehad of hebben dat nog steeds. Ik begrijp je afweging om het beheer over te dragen aan Josephina maar al te goed, je bent een mens van aanpakken en nieuwe uitdagingen aan gaan, en wil je daarbij alle succes wensen die je daar bij nodig hebt.
Het gaat je goed en tot "ziens"!!

Groetjes Lilian
Lilian moderator
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 902
Leeftijd : 60
Woonplaats : Vlijmen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Ini ma aug 12, 2013 6:34 pm

Hallo Lillian,

Ook jij bedankt voor je reactie op mijn aftreden. Op je: 'tjs... wat zal ik er nog eens aan toevoegen' volgende nog genoeg inspiratie van jou kant om mij blij te maken. Het voelt altijd goed te weten dat ik iets aan iemands persoonlijk leven heb kunnen betekenen, en dat daarbij vooral mijn 'doordenken' een rol heeft gespeeld, is voor mij weliswaar herkenbaar, maar dat lees ik graag. Temeer omdat ik z'n beetje de balans aan het opmaken ben over mijn leven en de betekenis daarvan. Tja... mijn leeftijd Wink.

Nee, dit is inderdaad geen afscheid tussen ons beiden. We volgen elkaar nog voldoende en zowat elke dag, evenals enkele andere deelnemers. En als er iets bijzonders speelt, dan kennen we elkaar goed genoeg om via mail van gedachten te wisselen, omdat wij beide elkaar tot steun hebben leren zijn in lastige tijden.

Omdat de reacties hiermee wel zullen zijn afgesloten, nogmaals iedereen bedankt voor alle bijdragen in de afgelopen jaren en aan jou vooral omdat je zo veel meer als moderator was en bent. Voor jou en Josephina: maak er nog wat moois van voor zover dat nog van toepassing zal zijn. Met dat laatste bedoel ik dat het lijkt of de BR-patiënten ons nog maar nauwelijks nodig hebben. Maar dat is goed, want we weten ieder voor onszelf dat wij daaraan een niet geringe bijdrage hebben geleverd. BE staat nu wel zo ongeveer op de kaart.

Tot ziens op fb Very Happy 

Lieve groet,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisseling van beheer Empty Re: Wisseling van beheer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum