Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Berichten verdwijnen

Ga naar beneden

Berichten verdwijnen Empty Berichten verdwijnen

Bericht  Gast ma sep 22, 2008 7:47 pm

Beste mensen,

We zien ze bijna verdwijnen, de berichten die onderaan het staartje van sommige topics staan. Dat is gisteravond al begonnen. Ik zou mijn excuses wel aan willen bieden hiervoor, maar dat is een beetje onzin: ik kan er namelijk helemaal niets mee, hier is iets heel vreemds aan de gang. Morgen maar weer eens verder zien. Dit is een heel slechte grap, waar we allemaal de dupe van zijn, vooral de arme posters die hun best hebben gedaan.

Tot later,
Ini

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Berichten verdwijnen Empty verdwijnen

Bericht  els ma sep 22, 2008 10:11 pm

Kan het zijn dat je niet ziet dat er een tweede pagina is aangemaakt, waar je eerst naar toe moet bladeren?

Nog iets: ik zou het mooier vinden als berichten in omgekeerde volgorde kwamen: de nieuwste binnen een onderwerp bovenaan. Het bezwaar hiervan is dat je het oorspronkelijke bericht niet meer ziet, maar nu is het lastig dat je hele lijsten oude berichten eerst ziet. De oudere berichten zijn misschien wel maanden oud.

Kun je niet een optie inbouwen om de gebruiker de mogelijkheid te bieden om zelf de sorteervolgorde aan te passen?

els

Vrouw Aantal berichten : 26
Leeftijd : 70
Woonplaats : niet ingevuld
Registration date : 03-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Berichten verdwijnen Empty Re: Berichten verdwijnen

Bericht  Gast di sep 23, 2008 9:27 am

Hallo Els,

Om je eerste vraag te beantwoorden: als je ziet dat er een nieuwe post ergens is doordat het rondje bij het bewust topic rood is, dan kun je meteen het laatste bericht openen door op het zgn blaadje (vierkantje met pijlttje) naast de naam van de poster te klikken. Dan hoef je niet alle tekst door te scrollen. Het probleem is alleen dat de rode rondjes wel erg weer van kleur veranderen, dat soms al als je een post te lang hebt zitten lezen. Ik moet daar nog eens goed op letten.

Wat je suggestie betreft om de nieuwste post bovenaan te zetten, dat vonden wij geen goed idee (was in eerste instantie ook zo). Als je het forum gebruikt zoals ik hiervoor hebt beschreven en niet tussendoor even gaat antwoorden voor je alles gelezen hebt, dan moet het met die rondjes goed werken. Het nadeel van de nieuwste post bovenaan is dat er binnen een topic vaak zodanig uitgeweid wordt over van alles en nog wat, zodat je aan die laatste post niet meer zou kunnen zien waar het eigenlijk over gaat. Dat is niet goed natuurlijk. Als forumbeheerders proberen wij dat uiteraard in goede banen te leiden, maar er worden dikwijls dingen besproken die je zo makkelijk niet even wegzet: dat zou de inhoud van vele posts kunnen kosten. Tenslotte kunnen wij als beheerders er natuurlijk niet de hele dag bovenop zitten, zodat je zo'n 'zijstraat' er meteen uithaalt. We hopen dan ook maar dat de posters het zelf uiteindelijk eens goed doorkrijgen hoe je het beste in een forum tewerk kunt gaan.

Groet,
Ini

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Berichten verdwijnen Empty Re: Berichten verdwijnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum