Bronchiëctasieën
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gescheiden slikken van medicatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gescheiden slikken van medicatie Empty Gescheiden slikken van medicatie

Bericht  Ini di jun 26, 2012 10:55 am

Beste mensen,

Hoe het daarmee zit, heb ik nog niet helemaal helder, omdat het om verschillende middelen kan gaan. Deze post begint echter met het slikken van ab plus gebruik van fluimucil. Het beste kun je fluimucil meerdere uren na het slikken of vernevelen van de ab inzetten (slikken of vernevelen). Anders gaat het effect van de ab verloren, zéker als je die vernevelt, dat mag duidelijk zijn. Wat het slikken betreft, schat ik zo in dat je maag de ab niet goed opneemt als je tegelijkertijd fluimucil slikt, omdat dit laatste middel immers je maagslijmvlies ook oplost. Dus in alle gevallen even opletten hiermee.

Ook zijn er middelen, zelfs homeopatische, die de opname van de ab in de darmen kunnen bemoeilijken. Maar daarover later meer. Op voorhand, misschien al eens de waarschuwing gelezen dat een ozo lekkere vrucht als crepe fruit de darmopname van bijna alles vermindert en geen klein beetje ook.

Groetjes,
Ini

Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gescheiden slikken van medicatie Empty Re: Gescheiden slikken van medicatie

Bericht  Josephina forumbeheer di jun 26, 2012 12:21 pm

Hoi Ini.

Ik heb van mijn la begrepen dat je juist eerst alle andere medicijnen moet slikken en daarna ev ab ik weet dat ik nu tegen je in ga maar ik denk dat dit even goed mag worden bekeken sorry voor het ongemak. affraid

groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 62
Woonplaats : lelystad
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gescheiden slikken van medicatie Empty Re: Gescheiden slikken van medicatie

Bericht  Ini di jun 26, 2012 6:31 pm

Hoi Josephina,

Het is goed dat je alert bent, maar ik denk dat wij elkaar nu verkeerd begrijpen. Ik heb het niet over andere medicijnen toch? Ik heb het over fluimucil en evt. homeopatische medicijnen die de opname van ab kunnen belemmeren, zoals bijvoorbeeld magenesium dat de opname van alle medicatie beïnvloed. Maar mijn schildklierhormoon moet ik een half uur vóór wat dan ook slikken, dus ook altijd een half uur voor mijn ab, anders wordt dat middel weer niet goed opgenomen. Maar dat is toch het onderwerp niet? Waar zit de misvatting?

Groetjes,
Ini
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 80
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gescheiden slikken van medicatie Empty Re: Gescheiden slikken van medicatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum